Aha aha xD Pierwsza? Jej xD Do Federico: Ptaszek śpiewał, że podobno zaprzyjaźniłeś się z panienką Ferro. Ja wcale nic nie sugeruję... Ale wiesz... "Fedmila" brzmi pięknie ;D Do Ludmi: Masz nową torebeczkę? O jejciu :D Jak wygląda? Ile kosztowała? ;) Do Maxiego: Wymień pięć wad Ludmily ;D Do Naty: Fedmila? Do Leosia: Do you speak english? ;D
Jejciu ^^ Federico: Zgadzam się. Brzmi pięknie, lecz ja nie wiem co czuję do Ludmiły. Jest piękna, śpiewa fantastycznie i jak ją widzę moje kolana zmieniają w watę cukrową... Dobra, dobra. Nie mówię że nie kocham Ludmiły ale nie wiem czy mogę jej ufać.. Ludmiła: Wreszcie ktoś docenił moją torebkę ;D Jest piękna, jest czerwona z falbankami i do tego pasuję do mojej ulubionej sukienki <333 Kosztowała mnie majątek bo mój ojciec.. Przepraszam, muszę iść. Maxi: Ok. No więc.. 1. Wykorzystywała moją dziewczynę! To okropne!! 2. Myśli że jest niewiadomo jaką gwiazdą. "Jestem supernową i wszyscy mnie kochają!!" Poważnie -,- 3. Jest nie miła dla wszystkich, zwłaszcza dla Violetty która nic jej nie zrobiła! 4. Ostatnio dostała nową torebkę i myśli że wszyscy wtedy będą się nią interesować. 5. Krzyczy cały czas bez powodu!! Naty: Znam Ludmiłę i wiem kiedy jest zakochana. Widać że kocha tego.. Federico. Tak, wiem że była dla nas okropna ale.. Nawet ona zasługuję na miłość. Jestem na tak. Leon: Zaraz wracam..... Już jestem. Jak to było.. Yes..? - Vale <3333
Aha aha xD Pierwsza? Jej xD
OdpowiedzUsuńDo Federico: Ptaszek śpiewał, że podobno zaprzyjaźniłeś się z panienką Ferro. Ja wcale nic nie sugeruję... Ale wiesz... "Fedmila" brzmi pięknie ;D
Do Ludmi: Masz nową torebeczkę? O jejciu :D Jak wygląda? Ile kosztowała? ;)
Do Maxiego: Wymień pięć wad Ludmily ;D
Do Naty: Fedmila?
Do Leosia: Do you speak english? ;D
Całuski,
Patrycja Brooks (kiedyś Verdas) ;***
Jejciu ^^
UsuńFederico: Zgadzam się. Brzmi pięknie, lecz ja nie wiem co czuję do Ludmiły. Jest piękna, śpiewa fantastycznie i jak ją widzę moje kolana zmieniają w watę cukrową... Dobra, dobra. Nie mówię że nie kocham Ludmiły ale nie wiem czy mogę jej ufać..
Ludmiła: Wreszcie ktoś docenił moją torebkę ;D
Jest piękna, jest czerwona z falbankami i do tego pasuję do mojej ulubionej sukienki <333 Kosztowała mnie majątek bo mój ojciec.. Przepraszam, muszę iść.
Maxi: Ok. No więc..
1. Wykorzystywała moją dziewczynę! To okropne!!
2. Myśli że jest niewiadomo jaką gwiazdą. "Jestem supernową i wszyscy mnie kochają!!" Poważnie -,-
3. Jest nie miła dla wszystkich, zwłaszcza dla Violetty która nic jej nie zrobiła!
4. Ostatnio dostała nową torebkę i myśli że wszyscy wtedy będą się nią interesować.
5. Krzyczy cały czas bez powodu!!
Naty: Znam Ludmiłę i wiem kiedy jest zakochana. Widać że kocha tego.. Federico. Tak, wiem że była dla nas okropna ale.. Nawet ona zasługuję na miłość. Jestem na tak.
Leon: Zaraz wracam.....
Już jestem. Jak to było.. Yes..?
- Vale <3333